صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ورود خودروهای فرانسوی به ایران ممنوع شد

  • کد خبر: ۱۳۵۳۶۲
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
  • ۱
سخنگوی وزارت صمت گفت: دولت ایران و وزارت صمت، خودروسازان فرانسوی را به خاطر رفتارشان تحریم کرده است و اجازه نمی‌دهد تا آن ها با ابزار تحریم، صنعت و بازار خودروی ایران را تحت فشار بگذارند.

به گزارش شهرآرانیوز، سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت ایران و وزارت صمت، خودروسازان فرانسوی را به خاطر رفتارشان تحریم کرده است و اجازه نمی‌دهد تا آن ها با ابزار تحریم، صنعت و بازار خودروی ایران را تحت فشار بگذارند.

امید قالیباف گفت: به خاطر رفتار غیر حرفه‌ای که فرانسوی‌ها در سال‌های گذشته داشته‌اند، دیگر اجازه ثبت سفارش و واردات محصولات رنو، پژو، سیتروئن و سایر خودروسازان فرانسوی را نمی‌دهیم.

به گفته وی، در این چند وقته هم هیچ مجوزی برای ورود خودروهای فرانسوی صادر نکرده‌ایم و تمرکزمان برای واردات، صرفا بر روی خودروهای ژاپنی ، چینی، و اروپایی غیر فرانسوی است.

سخنگوی وزارت صنعت خاطرنشان کرد: وزارت صمت و دولت ایران، خودروسازان فرانسوی را به خاطر رفتارشان تحریم کرده است و دیگر نمی‌گذارند تا آن‌ها بتوانند با ابزار تحریم صنعت و بازار خودروی ایران را تحت فشار بگذارند.

منبع: فارس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیرحسین
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
پرفروش ترین خودرو توی انگلیس پژو هست حتی مردم آلمان با اون همه پیشرفت تو صنعت خودرو خودشون پژو سوار میشن اگه خودرو های فرانسوی نبودن نه ایرانخودرویی وجود داشت نه سایپا
اصلا برای فرانسه مهم نیست که شما واردات خودرو فرانسوی رو ممنوع کردین