صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بی‌پولی در باشگاه استقلال صدای بازیکنان این تیم را درآورده است. ارسلان مطهری که از خلف وعده باشگاه به ستوه آمده امروز نشستی با فتح الله‌زاده داشت، اما دست خالی باشگاه را ترک کرد!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ارسلان مطهری، مهاجم استقلال که گل قهرمانی آبی‌ها در سوپرجام را به ثمر رساند مطالباتی از باشگاه استقلال دارد که هنوز موفق به دریافت آن‌ها نشده است. مطهری برای گرفتن بخشی از حقوق عقب افتاده خود با مدیرعامل باشگاه استقلال هم مذاکراتی انجام داده، اما به نتیجه‌ای نرسیده است.

گفته می‌شود با وجود حضور علی فتح الله‌زاده در تمرین استقلال و وعده پرداخت حقوق‌ها در روز‌های آتی، اما همچنان مشکل پا برجا است و سران استقلال موفق به تامین اعتبارات لازم برای پرداخت به بازیکنان نشده‌اند. البته مدیران باشگاه استقلال به ارسلان مطهری قول داده‌اند به محض اینکه پولی به حساب باشگاه آمد، او در اولویت پرداخت باشد، اما اینکه چه زمان این مبلغ در اختیار مطهری و دیگر بازیکنان قرار بگیرد هنوز مشخص نیست.

ناگفته نماند که برخی از بازیکنان استقلال به هوای اینکه اوضاع مالی باشگاه به مانند دوران مدیریت آجورلو است و مدیریت در زمان مقرر به بازیکنان حقوق می‌دهند اقدامات اقتصادی انجام داده‌اند و اکنون به دلیل خلف وعده از سوی باشگاه استقلال درمقابل طرف‌های حساب خود بد قول شده‌اند واین موضوع مشکلاتی را در روایط شخصی این افراد به وجود آورده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.