صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس‌کل دادگستری خراسان رضوی گفت: کیفرخواست پرونده ضارب ۶ نفر از بسیجیان مدافع امنیت در مشهد پس از طی تشریفات قانونی در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان، صادر و به دادگاه صالح برای ادامه روند رسیدگی ارسال شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، غلامعلی صادقی اظهارداشت: طی تمامی مراحل قانونی و تشریفات آئین دادرسی در خصوص پرونده متهمان اغتشاشات اخیر دادگاه متهمان اصلی در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.

 صادقی با اشاره به صدور کیفرخواست تعدادی از متهمان اصلی اغتشاشات اخیر گفت: تمام مراحل قانونی و تشریفات آئین دادرسی در خصوص این پرونده‌ها طی خواهد شد و در آینده نزدیک شاهد برگزاری دادگاه‌های این افراد خواهیم بود.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با تأکید بر لزوم اجرای دقیق قانون افزود: در خصوص تعدادی از پرونده‌های تشکیل شده برای اغتشاشگران آشوب‌های اخیر از جمله ضارب ۶ نفر از بسیجیان مدافع امنیت پس از طی تشریفات قانونی در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان، کیفرخواست صادر و به دادگاه صالح جهت ادامه روند رسیدگی ارسال شده است.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی افزود: در خصوص این پرونده‌ها نیز موازین قانونی و تشریفات آئین دادرسی رعایت شده و دادگاه آن‌ها در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.

فوری:« مجید‌رضا رهنورد» قاتل دو بسیجی مشهدی اعدام شد (۲۱ آذرماه ۱۴۰۱)

وی در ادامه از نجات یک محکوم به قصاص نفس خبر داد و اضافه کرد: در ادامه اجرای اقدامات انسان دوستانه و با تلاش خیرین، مقامات قضایی و مسوولان شهرستان تربت جام یکی از محکومان به قصاص نفس با رضایت اولیای دم از چوبه دار نجات پیدا کرد.

گفتنی است؛ برخی از شبکه‌های مجازی معاند طی روز‌های اخیر از صدور رای اعدام ضارب شهدای بسیجی و اجرای آن برای تحریک جوانان خبر داده بودند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
تهران
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
چند نفر از قاتلین مردم و تا حالا گرفتید؟ قانون فقط برار شماست؟ سعید مرتضوی ۲۰۰ هزار تومن فقط جریمه میشه! قاتلین کوی دانشگاه پیدا کردید؟ اسیدپاشها چطور؟
علی
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
فقط اعدامش کنید