صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور گفت: مرزبانان ۲ کشور ایران و عراق در اوج هماهنگی‌های مرزی مصمم هستند با هرگونه ناامنی، قاچاق مواد مخدر، اشرار مسلح و گروهک‌های تروریستی در مرز‌های مشترک برخورد کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، در حاشیه نهمین اجلاس مرزی میان فرماندهان مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و عراق، تفاهم نامه مرزی بین ۲ کشور به امضا رسید.

سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه امضا تفاهم‌نامه مرزی در جمع خبرنگاران گفت: تعامل با مرزبانان کشور‌های همسایه یکی از اولویت‌های مهم فرماندهی مرزبانی انتظامی است که در همین راستا با هماهنگی به عمل آمده نشست مرزی ۲  روزه برگزار شد.

وی با اشاره به هماهنگی به عمل آمده در این اجلاس افزود: هماهنگی‌های مرتبط با حوزه مرز شامل پایانه‌های مرزی، ورود و خروج زائران اربعین، امنیت پایدار مرز‌های مشترک، تبادل اطلاعات، گشت‌های مشترک مرزی، انسداد مرز‌ها و. انجام شد و در این زمینه تفاهم نامه مدنظر مرزبانان ۲ کشور به امضاء رسید.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با قدردانی از مجاهدت‌های سپهبد حامد عبداله ابراهیم و سایر همرزمان ایشان در مأموریت اربعین تصریح کرد: در این اجلاس از تلاش و اقدامات موثر در برگزاری اربعین حسینی و همچنین خدمات رسانی به زوار قدردانی و تجلیل شد.

سردار گودرزی با اشاره به ضرورت تبادل اطلاعات، گشت‌های مشترک مرزی و رزمایش مشترک بین مرزبانان ۲ کشور تصریح کرد: مرزبانان ۲ کشور ایران اسلامی و عراق در اوج هماهنگی‌های مرزی مصمم هستند با هرگونه ناامنی، قاچاق مواد مخدر، اشرار مسلح و گروهک‌های تروریستی در مرز‌های مشترک برخورد کنند و قطعاً اقدامات در این زمینه شکننده و بازدارنده خواهد بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.