صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نقشه گردشگری شهر مشهد رونمایی شد

  • کد خبر: ۱۳۸۱۳۵
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: این سازمان برنامه‌های مختلفی ویژه معرفی بنا‌ها و مکان‌های تاریخی شهر مشهد درنظر گرفته که یکی از آن‌ها تهیه «نقشه گردشگری شهر» بود که از آن رونمایی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید جلیل بامشکی با بیان اینکه مشهد سالانه میزبان میلیون‌ها زائر از اقصی نقاط ایران اسلامی و جهان اسلام است، اظهار کرد: زائران رضوی، در کنار زیارت حرم مطهر امام‌رضا (ع)، باید با جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی، تفریحی و. این شهر نیز آشنا شوند.

وی گفت: براساس همین مهم، حوزه گردشگری و زیارت سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد برنامه‌های مختلفی را پیش‌بینی کرده که یکی از آن‌ها تهیه «نقشه گردشگری شهر مشهد» بود که خوشبختانه امروز شاهد رونمایی آن هستیم.

معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد افزود: این نقشه‌ها که مجهز به کیوآرکد هستند و زائر با اسکن آن می‌تواند به پایگاه راهنمای زائر شهرداری مشهد نیز متصل شود، در نقاط پرتردد سطح شهر نصب خواهند شد.

بامشکی تصریح کرد: این نقشه‌ها ضمن ارائه اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی، به معرفی مکان‌های تاریخی، فرهنگی و هویتی شهر مشهدالرضا (ع) نیز می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این نقشه‌ها، تلفن راهنمای زائر ۳۱۳۵ و همچنین ایستگاه‌های راهنمای زائر نیز در نقاط مختلف شهر، در خدمت زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی هستند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.