صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خبرداد:

برگزاری دوره آموزشی «محیط زیست و دولت سبز» ویژه مدیران شهرستان های خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۳۸۴۴
  • ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‎دستی خراسان رضوی گفت: دوره آموزشی «محیط زیست و دولت سبز» ویژه مدیران این اداره کل در شهرستان‌های استان خراسان رضوی در محل موزه بزرگ خراسان برگزار شد.
به گزارش شهرآرانیوز، سیدمهدی کفشچی با اعلام این خبر افزود: در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید در زمینه پاسداری از محیط زیست، دوره آموزشی محیط زیست و دولت سبز برگزار شد.
 
او ادامه داد: با توجه به پیوند بسیار مستحکم بین حوزه گردشگری پایدار و حفاظت از محیط زیست و نقش برجسته‌ای که توسعه فرهنگ صحیح گردشگری در زمینه حفاظت و حراست از سرمایه‌های زیست محیطی دارد، با همکاری اداره کل محیط زیست استان و مدرسان خبره آن مجموعه، دوره آموزشی «محیط زیست و دولت سبز» ویژه مدیران شهرستان‌های تابعه و کارشناسان ستادی اداره کل در محل موزه بزرگ خراسان برگزار شد.

کفشچی تصریح کرد: هدف از بزگراری این دوره آموزشی، تعمیق هرچه بیشتر ارزش‌های زیست محیطی برای مدیران و کارشناسان این اداره کل و نیز برنامه ریزی جهت تأمین بستر‌های توسعه گردشگری پایدار با توجه به ظرفیت‌های غیر قابل انکار موجود در حوزه طبیعت گردی (اکوتوریسم) در سطح استان و کشور است.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.