صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ساعت و تاریخ بازی کرواسی و مراکش در رده‌بندی جام جهانی قطر

  • کد خبر: ۱۴۰۲۵۹
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
مراکش و هلند شنبه شب دیدار رده بندی جام جهانی قطر را برگزار خواهندکرد.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، دیدار رده بندی جام جهانی قطر، شنبه عصر از ساعت ۱۸:۳۰ برگزار خواهدشد و تیم‌های بازنده مرحله نیمه نهایی برای کسب رتبه سومی به مصاف هم خواهندرفت.

مراکش، شگفتی‌ساز این دوره از رقابت‌ها باید به مصاف کرواسی، نایب قهرمان دوره قبل جام جهانی برود. مراکشی‌ها در نیمه نهایی مقابل فرانسه نتوانستند عملکرد درخشان خود در برابر بلژیک، اسپانیا و پرتغال را تکرار کنند و با نتیجه ۲ بر ۰ تن به شکست دادند.

هرچند به زعم برخی از کارشناسان، در این دیدار داور یک پنالتی مسلم را برای مراکش نگرفت و یاران زیچ بدشانس هم بودند که در این دیدار موقعیت حساسشان به تیرک دروازه لوریس برخورد کرد.

در آن سو یاران مودریچ اما در برابر آرژانتین یک بازنده تمام بودند و هیچ کار خاصی در نیمه نهایی نتوانستند انجام دهند. آنها با ۳ گل مغلوب آرژانتین و مسی شدند.

این دومین بار است که کرواسی به مرحله رده بندی جام جهانی می‌رسد. آنها با بلاژویچ در ۱۹۹۸ فرانسه موفق شدند رتبه سوم رقابت ها را از آن خود کنند.

دالیچ با درخشش دوباره تیمش و غلبه بر تیم‌هایی مثل ژاپن و برزیل، پرافتخارترین مربی تاریخ کرواسی شد. در آن سو مراکش هم برای نخستین بار موفق شد به عنوان یک تیم آفریقایی راهی این مرحله از رقابت‌ها شود.

گفتنی است مراکش و کرواسی هم‌گروه بودند و در نخستین بازی خود در قطر به مصاف هم رفتند. این بازی با تساوی بدون گل پایان یافت. در ادامه مراکش و کرواسی، با حذف بلژیک و کانادا به عنوان تیم‌های اول و دوم گروه راهی مرحله بعدی شدند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.