صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس‌جمهور در دومین روز از سفر به استان خراسان جنوبی، در دیدار با مردم شهرستان نهبندان گفت: تصور کردند ایران مثل کشورهای دیگر است و می‌توانند با مردم ایران مثل کشورهای دیگر بازی بکنند و شعارهای دروغین و دهان پرکن بدهند.

به گزارش شهرآرانیوز، سید ابراهیم رئیسی در اجتماع مردم نهبندان گفت: فکر کردند با کلمه آزادی می‌توانند مردم را گول بزنند و با اسم بردن از زندگی، مردم به حرف آنها اعتماد می‌کنند اما مردم خوب می‌شناسند و می‌دانند آنها اگر سلب کننده زندگی مردم نباشند به هیچ کسی در عالم زندگی نمی‌دهند.

رئیس جمهور ادامه داد: کدامین نقطه و کدام منطقه از دنیا شما زندگی دادید، در کنار ما مرز قرار دارد و آن طرف مرز افغانستان است که با این کشور چه کردند؟

رئیسی تصریح کرد: دو دهه حضور شما در افغانستان بر سر مردم مظلوم و مسلمان افغانستان چه آورده‌ و آیا یک نقطه در افغانستان هست که در جای خودش قرار داشته باشد.

وی افزود: از حضور پرشور مردم سختکوش با علم و فرهنگ و با بصیرت نهبندان و همه مناطق اطراف و جمعیت بسیاری که در محوطه ایستاده و در خیابان‌های اطراف به خاطر کمبود جا هستند، صمیمانه تقدیر و تشکر دارم.

رئیس جمهور بیان کرد: این حضور پرشور و محبت شما این لطف به انقلاب، اسلام و خون مطهر شهیدان است، این اعلام حضور برای دفاع از ولایت و ارزش‌های انقلاب اسلامی است و بنده هم به عنوان خدمتگزار شما و سرباز ولایت حقیقتا باید از سودای دل به خاطر حضور با محبت و با صفای مردم تشکر و تقدیر کنم.

وی گفت: واقعیت این است که علت اینکه دشمن نمی‌تواند علیرغم همه توطئه‌ها و فتنه‌ها به این کشور تعدی کند همین حضور با صفای مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی است و آنچه پشتوانه نظام بوده، مردم متدین و دلداده به انقلاب است.

رئیسی گفت: آنچه باعث شده دشمن نتواند، نه اینکه نمی‌خواهد بلکه نتواند به خواسته‌های خود برسد و توطئه‌هایش را عملیاتی کند به دلیل همین حضور، بصیرت، شور و شعور مردم و فهم و بصیرت مردم که احساس می‌کنند امروز باید با همه حضور و توان برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستادگی کنند.

رئیس جمهور در ادامه سفر امروز، در دهستان مرزی لانو به عنوان منطقه هدف فعالیت گروه‌های جهادی در راستای محرومیت‌زدایی حضور یافت و به اعضای گروه‌های جهادی مستقر در این روستاها نیز خداقوت گفت.

رئیسی سپس در جمع مردم دهستان مرزی لانو شهرستان سربیشه گفت: ترک روستا خیلی ساده است اما رفتن و نشستن در حاشیه شهرها که مشکلی را حل نمی‌کند و بر مشکل افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه نگاه همه نیروهای انقلاب به این منطقه نگاه رفع محرومیت و رفع مشکل است اظهار داشت: امروز همه بسیج هستند برای اینکه به امید خدا مشکلاتی که شما در این منطقه دارید، با تلاش همگان اول همت و تلاش خودتان و بعد هم پیگیری و پشتیبانی دولت که وظیفه آن است و تلاش برادران عزیز سپاه که در این منطقه فعال هستند، برطرف شود.

رئیس جمهور گفت: زمانی چیزی را می‌گوییم که در آینده بشود یا نشود اما الان داریم می‌بینیم که کارها در این منطقه در حال انجام است و اگر کسی می‌خواهد در این منطقه ببیند سپاه، گروهای جهادی و بخش‌های آبرسانی مشغول فعالیت هستند و روستاهای منطقه را از محرومیت بیرون می‌آورند.

وی افزود: این منطقه و روستاها هرچه فعال‌تر شود، به عنوان یک مجموعه تولیدی و موثر عمل خواهد کرد.

رئیسی گفت: خوشبختانه در این روستا و در روستاهای ما زن و مرد مشغول تولید هستند و از تولید آنان نه تنها خودشان بلکه شهرها هم بهره‌مند می‌شوند.

رئیس جمهور بیان کرد: به جوانان انقلابی و دختران و پسران این خطه عرض می‌کنم که امیدواریم با تلاش مضاعف شما، با کمک همه بخش‌ها و دستگاه‌ها که دولت هم خود را موظف می‌داند، با تلاش مجموعه سپاه و بسیج بتوانیم چهره این مناطق را در مدت کوتاهی کاملا عوض کنیم.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.