صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تئاتر «زخم» به کارگردانی سید مهدی وحیدی با موضوع جنگ روایت‌ها در سال‌های پایانی حکومت امیرالمؤمنین علی (ع) است که اکنون روی صحنه تئاتر شهر اجرا می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز،  سرپرست و نویسنده تئاتر نمایشی «زخم» در گفتگو با شهرآرا نیوز گفت: جنگ روایت‌ها دغدغه اصلی جامعه ماست زیرا رسانه‌های معاند از یک حقیقت روایت‌های اشتباه ارائه می‌کنند. در این نمایش، هدف ما تبیین صحیح سال‌های پایانی حکومت امیرالمؤمنین امام علی (ع) و نقش حضرت زهرا (س) در آن دوران بود. ما برای تولید این اثر نمایشی فاطمه (س) را در دل تاریخ جست و جو کردیم.

به گفته سید محمدرضا رضوی  محتوای این اثربه وسیله اساتید حوزه علمیه تائید شده است تا از نظر صحت اطلاعات مشکلی وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: تئاتر «زخم» نشان می‌دهد که درآن زمانه جنگ روایت‌ها باعث شد تا عده‌ای از مردم علیه امیر المومنین باشند، ولی بصیرت و تبیین صحیح باعث می‌شود حقیقت آشکار شود.

رضوی در بخشی دیگر از صحبت‌هایش به استفاده از عوامل و بازیگران مطرح مشهد اشاره کرد  و گفت: در این اثر از بهترین بازیگران مشهدی استفاده شده است که این ویژگی در کنار تحقیقات تاریخی متن، این اثر را به نمایشی ارزشمند بدل کرده است.

سرپرست گروه نمایشی ماهور بیان کرد: منبع تولید محتوا از کتاب الغارات و جهاد تبیین مقام معظم رهبری می‌باشد.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.