صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد‌ به استفاده صحیح از لوازم گازسوز و گرمایشی توسط شهروندان طی روز‌های آینده که موج سرما وارد مشهد خواهد شد، تأکید کرد.

مجید فرهادی در حاشیه مراسم مانور خدمت معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد، در گفت‌وگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: باتوجه‌به سرمای هوایی که در چند روز آینده در مشهد خواهیم داشت، شهروندان در استفاده از لوازم گازسوز و گرمایشی احتیاط کنند. بررسی‌های لازم را دوباره انجام دهند و مسیر‌های خروجی دودکش‌ها را وارسی و بخاری‌ها را تست و موارد ناایمن را هم برطرف کنند.

وی گفت: متأسفانه امسال و از ابتدای شروع فصل سرما چندین مورد گازگرفتگی در شهر داشتیم و امیدواریم در سرمای پیش‌رو شاهد چنین حوادثی نباشیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد افزود: همچنین شهروندان در معابر هنگام تردد‌ دقت کنند و از پارک خودرو در زمان بارش برف زیر درختان و سازه‌های ساختمانی که استقامت کامل ندارند، خودداری کنند.

وی ادامه داد: روزانه ۵۰۰ آتش‌نشان با ابزار و تجهیزات مناسب آماده‌باش هستند و امروز نیز در مانور خدمت نیرو‌های آتش‌نشانی حضور داشتند. همچنین، تجهیزات سنگین ما و لودر و پمپ‌های آب نیز در صورت نیاز، آماده خدمت‌رسانی به مردم است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.