صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از آمادگی این اداره برای تعطیلی مدارس مشهد در صورت بارش برف و یخ‌زدگی معابر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین محمدزاده، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، اظهار کرد: تعطیلی مدارس بنا به شرایط جوی یا آلودگی هوا، مبتنی بر دستورالعمل‌های مشخصی است که رؤسای ادارات آموزش و پرورش هر شهرستان با هماهنگی و همراهی فرماندار آن شهر، درخواست تعطیلی مدارس در پی بارش برف و برودت هوا را ارائه می‌کنند و پس از بررسی همه‌جانبه و تأیید نظر، مراتب از سوی روابط عمومی آموزش و پرورش برای اطلاع دانش‌آموزان و والدین ابلاغ خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به فرا‌رسیدن امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه دوازدهم و احتمال بارش سنگین برف، لغوشدن یا نشدن امتحانات این پایه تحصیلی نیز بررسی خواهد شد. اما ابتدا باید شاهد بارش برف و برودت هوا باشیم و سپس اقدام کنیم.

محمدزاده خاطرنشان کرد: تأثیر ۴۰درصدی نتایج آزمون نهایی امسال در کنکور سراسری سبب می‌شود آموزش و پرورش با حساسیت بیشتری در ابعاد آموزشی و مهارتی به این آزمون‌ها بنگرد و اگر امتحانی لغو شود، تاریخ جدید آن هم متعاقبا اعلام خواهد شد.

گفتنی است پیش‌بینی‌های هواشناسی طی روز‌های اخیر نشان می‌دهد سرمایی بی‌سابقه‌ در راه مشهد خواهد بود و بارش برف پیش‌بینی‌شده، شرایط جوی‌ای را رقم خواهد زد که یادآور زمستان سخت و سرد ۱۳۸۶ در این شهر است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
الف
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
هنوز که برف نباریده برف باری آنوقت
حسن
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
ابتدایی هاروتعطیل کنین