صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده راهور خراسان رضوی از باز‌بودن همه معابر ‌شهر مشهد و ترافیک روان خبر داد.

سرهنگ علی اکبر غلامی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز درباره وضعیت ترافیکی ‌شهر مشهد هم‌زمان با بارش برف، گفت: امروز صبح با توجه به اینکه بارش برف شهر مشهد و استان را سپید‌پوش کرده است، رانندگی و حمل‌ونقل نیز با مشکل مواجه خواهد شد.

وی اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام‌شده، شهرداری باکس‌های شن و نمک را در معابر و تقاطع‌های هم‌سطح و غیر‌هم‌سطح مستقر کرده است و همه یگان‌های امدادی و پلیس راهور در آمادگی کامل هستند. همچنین تا این لحظه مشکل شاخصی در سطح شهر گزارش نشده است.

سرهنگ غلامی درباره تصادف‌های رخ‌داده در شهر تا این لحظه نیز گفت: طبق معمول و هم‌زمان با بارش برف و باران از صبح امروز، چند مورد تصادف گزارش شده که خوشبختانه جرحی و فوتی نبوده است.

توصیه پلیس راهور به رانندگان

وی همچنین در ادامه خطاب به رانندگان توصیه کرد و گفت: رانندگان خودرو‌های شخصی قبل از رانندگی حتما سیستم ترمز خودرو، بخاری و برف‌پاک را بررسی کنند.

سرهنگ غلامی تصریح کرد: در شرایط بارندگی و لغزندگی ‌معابر سیستم ترمز خودرو‌ها به‌درستی عمل نمی‌کند. بنابراین، هنگام رانندگی باید فاصله ایمنی را با وسیله نقلیه روبه‌رو رعایت کنید.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی تصریح کرد: مردم تا جایی که می‌‎توانند از از خودرو‌ شخصی استفاده نکنند و در صورت نیاز در معابری که نمک پاشی نشده و دچار یخ‌زدگی است، از زنجیر چرخ استفاده کنند.

معابر ‌شهر باز و ترافیک روان در جریان است

سرهنگ غلامی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در ‌شهر مشهد مشکل خاصی وجود ندارد و همه معابر ‌شهر باز و ترافیک روان در جریان است. همچنین همه همکاران ما از ساعات اولیه صبح خدمات مضاعف را شروع کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در‌ شهر‌های استان نیز این همدلی و هماهنگی بین پلیس راهور و همه یگان‌های امدادی و خدماتی نیز وجود دارد.

وی در پایان تأکید کرد: امیدواریم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و داشتن سعه صدر، حادثه برای خودمان و دیگران ایجاد نشود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.