صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا از انهدام باند سارقان جیب بر اطراف حرم مطهر امام رضا (ع) خبر داد و گفت: متهمان به ۲۷ فقره جیب بری و ۴۹ فقره سرقت تلفن همراه اعتراف کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ محمدرضا اکبری اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره جیب بری در سطح شهرستان مشهد، به ویژه حوالی حرم مطهر رضوی موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت. کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده و محل‌های سرقت هویت دو نفر از سارقان که دارای سوابق کیفری بوده شناسایی و در یک عملیات منسجم هر دو نفر را دستگیر کردند.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا گفت: متهمان در مواجهه با مدارک موجود اعتراف کردند با همدستی شخصی دیگر که دارای سابقه کیفری بوده اقدام به سرقت کرده و پس از سرقت اموال مسروقه را به دو نفر مالخر با هویت مشخص می‌فروخته اند.  با هوشیاری افسران پلیس آگاهی استان در یک عملیات منسجم و هماهنگ هر سه نفر دستگیر و در بازرسی از منزل آنان تعداد زیادی تلفن همراه، کیف و مدارک مسروقه کشف شد.

سرهنگ اکبری عنوان کرد: در تحقیقات تکمیلی نامبردگان به ۲۷ فقره جیب بری و ۴۹ فقره سرقت تلفن همراه در معابر معترف شدند که کلیه شکات شناسایی و پس از تکمیل پرونده متهمین با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
با سلام.
گوشی همراه خانم بنده به هنگام خروج از حرم رضوی از کیف ایشان سرقت گردید و طرح شکایت هم شد، لطفا اگر پیدا شده، سامسونگ،