صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر عالی حرم مطهر رضوی گفت: با توجه به شرایط جوی ایجاد شده و بارش برف و سرمای شدید، خادمان و خدمتگزاران بارگاه منور رضوی در آماده‌باش کامل برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران قرار دارند.

به گزارش شهرآرانیوز، همزمان با موج سنگین بارش برف و سفیدپوش شدن مشهد مقدس، خادمان حرم مطهر رضوی با انجام برف‌روبی و پهن کردن فرش‌های پلاستیکی، امکانات لازم را برای تشرف زائران فراهم کرده‌اند. 

مصطفی فیضی، مدیر عالی حرم مطهر رضوی در این باره گفت: با توجه به شرایط جوی ایجاد شده، بارش برف و سرمای شدید، خادمان و خدمتگزاران بارگاه منور رضوی در آماده‌باش کامل برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران در اماکن متبرکه قرار دارند و با توجه به همکاری و هم‌افزایی کامل نیرو‌های معاونت اماکن متبرکه رضوی و معاونت خدمات زائران، اقدامات لازم برنامه‌ریزی شده است.

استفاده از ۲۵ هزار مترمربع کف‌پوش پلاستیکی 

فیضی افزود: برای تسهیل تردد زائران محترم و به‌خصوص سالمندان و توان‌یابان عزیز، طی دو روز اخیر تمامی صحن‌های حرم مطهر رضوی و مسیر‌های تشرف به روضه‌ی منوره امام رضا (ع) با ۲۵ هزار مترمربع کف‌پوش پلاستیکی مفروش و آماده‌سازی شده است.

 نمک‌پاشی تمامی مسیر‌های تردد زائران

وی تصریح کرد: همچنین با همکاری ۱۵۰ نفر از نیرو‌های معاونت خدمات زائران، تمامی مسیر‌های تردد زائران نمک‌پاشی شده و از صبح امروز نیز همه مسیر‌ها با ۸ دستگاه ماشین برف‌روب طی دو مرحله برف‌روبی شده است.

مدیر عالی حرم مطهر رضوی ادامه داد: فضا‌های رواق‌های اماکن متبرکه نیز مجهز به سیستم گرمایشی بوده آماده میزبانی از مهمانان امام هشتم (ع) است.
فیضی این مهم را نیز خاطر نشان کرد که از زائران و مجاوران عزیز درخواست می‌شود برای تردد در صحن‌ها، حتما در مسیر‌هایی که با کف پوش‌ها مهیا شده حرکت کنند.

منبع: آستان نیوز 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.