صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پیش‌فروش سایپا (خودرو‌های ساینا دوگانه سوز، کوییک GX، کوییک R اتوماتیک و کوییک R مدل GX) از روز پنجشنبه ۲۲ دی ماه۱۴۰۱ آغاز می‌شود.

 به گزارش شهرآرانیوز، متقاضیان از ساعت ۱۰ صبح روز ۵ شنبه ۲۲ دی ماه می‌توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمزعبور اخذ شده از سایت نسبت به انتخاب نوع خودرو و ثبت نام اقدام نمایند.

این برنامه پیش فروش شامل عرضه محصولات سایپا از جمله خودرو‌های ساینا دوگانه سوز، کوییک GX، کوییک R اتوماتیک و کوییک R مدل GX از روز پنجشنبه ۲۲ دی ماه۱۴۰۱ آغاز شده و تحویل این خودرو‌ها از شهریور الی بهمن ۱۴۰۲ متغیر می‌باشد.

لازم به ذکر است امکان پیش ثبت نام در طرح‌های مربوط به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان عادی به مدت ۴ روز فعال بوده و تا زمان تکمیل ظرفیت امکان ثبت نام وجود دارد.

توضیحات تکمیلی در خصوص آخرین طرح پیش‌فروش یکساله محصولات گروه خودروسازی سایپا

به اطلاع می‌رساند، متقاضیان گرامی جهت ثبت‌نام محصولات قابل عرضه در این طرح، می‌بایست نسبت به تعریف حساب وکالتی برای شرکت‌های سایپا و پارس‌خودرو نزد بانک تجارت اقدام نمایند.

در صورتیکه متقاضی در زمان پیش‌ثبت‌نام، نسبت به تعریف حساب وکالتی اقدام نکرده باشد، باید در زمان ثبت‌نام، شماره شبای حساب بانک تجارتی را که می‌خواهد تا پایان مهلت ثبت‌نام برای آن حساب وکالتی تعریف کند، در سیستم فروش اینترنتی ثبت نماید.

مهلت واریز مبلغ پیش‌پرداخت خودرو مورد درخواست در حساب وکالتی تا ساعت ۲۴ روز یک‌شنبه ۲۵ دی‌ماه می‌باشد.

 لازم به ذکر است شرایط فوق (تعریف حساب وکالتی) مشمول متقاضیان خرید خودرو از طریق طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نمی‌شود.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.