صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل حوزه استاندار خراسان شمالی گفت: دورکاری کارمندان و تعطیلی مراکز آموزشی در هفته آتی (۲۴ و ۲۵ دیماه جاری) به‌دلیل افت شدید دما و صرفه جویی در مصرف گاز در استان تمدید شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد تقی ولیان اظهار کرد: با توجه به افت شدید دما و مصوبه کارگروه هماهنگی و تامین پایدار سوخت زمستانی کلیه فعالیت ادارات، سازمان‌ها، بانک‌ها، بیمه‌ها، شهرداری‌ها و نهاد‌های عمومی در روز‌های شنبه و یکشنبه (۲۴ تا ۲۵دیماه) هفته آتی دور کار شدند.

وی افزود: مراکز امدادی، عملیاتی، خدمات رسان، بهداشت و درمان از اجرای این طرح مستثنی هستند.

مدیرکل حوزه استاندار خراسان شمالی گفت: فعالیت‌های آموزشی و پرورشی کلیه مراکز آموزشی و دانشگاهی به صورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی است و صرفا حوزه‌های آزمون نهایی و سراسری مدارس آموزش و پرورش به قوت خود باقی است و امتحانات دانشگاه‌ها نیز به هفته اول بهمن ماه موکول می‌شود.

ولیان تصریح کرد: همچنین در راستای عدم ایجاد اختلال در ارائه خدمات بانکی و شهرداری به مردم، واحد‌های کشیک در این ۲ روز فعال است.

وی از مردم خواست تا با رعایت مصرف گاز و صرفه جویی سبب پیشگیری از افت فشار یا قطع گاز و سهولت گازرسانی به همه مناطق استان شوند.

پیش از این کارمندان اداره‌های استان در راستای افت شدید دما و صرفه جویی در مصرف گاز از روز سه شنبه (۲۰ دیماه) سالجاری به مدت سه روز دور کار شدند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.