صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

یعقوبعلی نظری گفت: ما ۲۹ درجه زیر صفر را تجربه کردیم و وظیفه خدمت رسانی به زائران را داریم. به عنوان خادم زائران از آنها عذرخواهی می‌کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، استاندار خراسان رضوی گفت: پس از آنکه اطلاع پیدا کردیم اولین اقدام انتقال مسافران به مشهد مقدس بود. با تلاش مسئولان دستگاه‌های مختلف این اقدام صورت گرفت.  

او در ادامه افزود: طبیعتا باید بخشی از این زائران اقامت موقت داده می‌شدند. با همکاری‌های صورت گرفته، آستان قدس رضوی آمد، شهرداری همت کرد و امور مساجد آمدند و دیگر بخش‌های مردمی دیگر که معمولا ما در چنین مواقعی از همت جمعی آنها استفاده می‌کنیم. هم از زائران عزیز پذیرایی شد و هم به آنها اسکان داده شد. 

نظری افزود: با پیگیری موضوع برگشت زائران، موضوع قطار، اتوبوس و پرواز پیگیری شد که افرادی که آمادگی دارند با پرواز برگردند.شرایط برایشان مهیا شد. 

او ادامه داد: خوشبختانه جمع این اقدامات باعث شد که زائران عزیز ما از شرایط سختی که در آن قرار داشتند به شرایط بهتری منتقل شوند. 

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: چون ما افتخار خدمت رسانی زائران عزیز را داریم، ما ۲۹ درجه زیر صفر را تجربه کردیم. ما مشغول مدیریت سوخت رسانی و برق رسانی هستیم. در نتیجه وظیفه خدمت رسانی به زائران را داریم. به عنوان خادم زائران از آنها عذرخواهی می‌کنیم. 

او گفت: با همت همه مسولان عزیز مشکلات کمتر شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.