صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند کاهش دمای هوا در این استان از امروز جمعه آغاز شده است و تا اخر هفته آینده ادامه خواهد داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، زهرا عنایتی گفت: همچنین از امروز سی‌ام دی ماه تا یکشنبه دوم بهمن ماه در خراسان رضوی افزایش ابرناکی، در ارتفاعات استان بارش‌های پراکنده و در نواحی بادخیز شرقی افزایش سرعت وزش باد پیش بینی می‌شود.

او افزود: از امروز تا اواسط هفته پیش رو، وضعیت جوی در خراسان رضوی به نسبت پایدار و آسمان تا قسمتی ابری خواهد بود که در برخی ساعات، روند افزایش آلاینده‌های جوی به ویژه در شهر مشهد و در نواحی سردسیر سبب مه گرفتگی و کاهش دید می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین منفی سه تا ۶ درجه سلسیوس بالای صفر در نوسان بود که بیشینه دمای هوای امروز مشهد به ۶ درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای امشب مشهد به منفی پنج درجه سلسیوس می‌رسد.

عنایتی بیان کرد: قوچان با کمینه دمای هوای منفی هشت درجه سلسیوس و بردسکن با بیشینه دمای هوای ۱۲ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهر‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

او تصریح کرد: همچنین طی این بازه زمانی بیشترین شدت وزش باد در شهرستان بردسکن با ۳۶ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.