صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

آلترناتیوهای ساپینتو در استقلال را بشناسید

  • کد خبر: ۱۴۶۳۸۷
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
شرایط ساپینتو در استقلال شرایط خوبی نیست و هر روز امکان برکناری او وجود دارد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم استقلال پنجشنبه در هفته شانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان مقابل سپاهان با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد تا هم از کورس قهرمانی عقب بیفتد و هم اینکه دوباره جایگاه ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال به خطر بیفتد.

ساپینتو پس از شکست استقلال مقابل تراکتور تبریز در هفته پانزدهم روی لبه تیغ قرار داشت، ولی مدیران استقلال ترجیح دادند از او حمایت کنند. پس از برد استقلال در جام حذفی آرامش به اردوی این تیم بازگشت، ولی شکست مقابل سپاهان به معنای از دست دادن لیگ بود.

در رابطه با آینده ساپینتو، شنیده می‌شود مدیران استقلال تمایلی به ادامه همکاری با ساپینتو ندارند، اما هنوز به جمع بندی نرسیده‌اند و قصد دارند یک بازی دیگر به او فرصت بدهند. در این زمینه اما، خبر‌هایی رسیده که چند گزینه ایرانی شانس سرمربیگری استقلال دارند تا اگر به هر دلیلی با ساپینتو قطع همکاری شود مذاکرات با آن‌ها آغاز شود.

فرهاد مجیدی، جواد نکونام، مهدی رحمتی و رضا عنایتی چهار گزینه ایرانی سرمربیگری استقلال هستند. مجیدی در تیم التحاد کلبا امارات حضور دارد و بعید است در صورتی که از آن تیم اخراج نشود به استقلال برنمی‌گردد. بقیه گزینه به جز عنایتی سرمربی تیم‌های دیگر هستند و آوردن آن‌ها کار سختی است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.