صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از حمله ناجوانمردانه اشرارکوردل به گشت انتظامی کلانتری مرکزی شهرستان بمپور و شهادت ۲ پلیس فداکار خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار محمد قنبری بیان داشت: ساعت ۲ بامداد امروز سه شنبه عوامل گشتی کلانتری مرکزی شهرستان بمپور حین گشت‌زنی و تامین امنیت مردم در ورودی شهر مورد حمله ناجوانمردانه اشرار کوردل قرار گرفتند که با پاسخ ماموران مواجه شدند.

وی در ادامه اظهار داشت: اشرار پس از درگیری سریعا از محل متواری شدند که در این درگیری دو نفر از عوامل گشت پلیس به نام‌های سرگرد "مختار مومنی" و ستوان‌سوم "ابوذر امیدوار" به درجه رفیع شهادت نائل و استواریکم "میلاد عبدالهی" نیز مجروح  شد که سریعا به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: با تشکیل تیم ویژه‌ای از کارآگاهان شناسایی و دستگیری این اشرار فورا آغاز شده و با سرنخ‌های به دست آمده انشاءالله در کمترین زمان ممکن دستگیر و به اشد مجازات محکوم خواهند شد.

وی تصریح کرد: شهادت این دو پلیس فداکار و جانفدای راه امنیت را به محضر امت حزب الله، خانواده محترم و همرزمان آنان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.