صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر اداره نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تکمیل ساخت بیمارستان اعصاب و روان به عنوان یکی از مراکز درمانی جدید زیرپوشش این دانشگاه در غرب مشهد نیازمند ۵۱۸ میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر علی رحیمی افزود: بیمارستان اعصاب و روان در زمینی به مساحت ۲۲ هزار متر مربع و با زیربنای ۲۸ هزار متر مربع در سه طبقه در راستای توسعه خدمت رسانی به بیماران حوزه روان با مشارکت یک خیر سلامت و با نظارت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال ساخت است.

وی ادامه داد: این طرح در حال ساخت دارای کلینیک‌های تخصصی، اورژانس، داروخانه و ۴۲۰ تخت بستری است.

مدیر اداره نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم اینک ساخت و تکمیل این پروژه ۲۷ درصد پیشرفت داشته است و مراحل اسکلت، بتن ریزی و سقف آن به اتمام رسیده است که هزینه آن را خیر یاد شده پرداخت کرده است.

رحیمی افزود: در این مرحله، اما این فرد خیر اعلام کرده است که قادر به ادامه و تکمیل این طرح نیست از این رو برای ساخت و اتمام این طرح در حال رایزنی برای جذب نیکوکار جدید و دریافت اعتبارات هستیم.

وی اضافه کرد: هم اینک اعتبار فعلی مورد نیاز برای تکمیل این بیمارستان برای هر متر ۲۵ میلیون تومان و در مجموع ۵۱۸ میلیارد تومان برآورد شده است که در صورت تامین اعتبار و مشارکت خیران، طی ۲۴ ماه عملیات عمرانی آن پایان خواهد یافت.

مدیر اداره نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در صورتی که منابع مالی ساخت این طرح تامین نشود و به سال آینده موکول شود این مبلغ نیز افزایش خواهد یافت.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با دارا بودن بیش از ۹ هزار دانشجو و حدود ۲۵ هزار کارمند و نیروی بهداشت و درمان، هم اکنون به عنوان قطب پزشکی در شمال شرق کشور مطرح است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.