صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

امیرعبداللهیان، وزیر امورخارجه کشورمان از مجروحان حادثه امروز در سفارت جمهوری آذربایجان عیادت و حال آن‌ها را جویا شد.

به گزارش شهرآرانیوز، وزیر امور خارجه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با رئیس بیمارستان شهدای تجریش و سفیر آذربایجان در ایران گفت: از نظر دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی ایران، اقدام مسلحانه صورت گرفته علیه سفارت آذربایجان در تهران، عملیات تروریستی و سازمان یافته نیست و با انگیزه شخصی صورت گرفته است.

وی افزود: از همان ابتدای حادثه رئیس جمهوری دستور اکید صادر کردند که این حادثه از نظر حقوقی و قضایی پیگیری شود و در مورد  یکایک کسانی که احیانا در این موضوع قصور داشته اند پیگیری‌های حقوقی و قضایی انجام شود.

حسین امیرعبداللهیان گفت: در ارتباط با مهاجم نیز دستور داده شد که اقدامات لازم در حوزه قضایی و حقوقی صورت بگیرد. بعد از این حادثه، مهاجم بلافاصله دستگیر شد و بازجویی ها از او آغاز شده است. در این ارتباط من با مقامات ذیربط از جمله وزیر کشور، وزیر اطلاعات، سازمانهای اطلاعاتی کشور و فرمانده کل فراجا گفت‌وگو کرده و موضوع را پیگیری کردم.

سفیر آذربایجان: از آقای امیرعبداللهیان به علت عیادت از مجروحان تشکر می‌کنم

علی علیزاده، سفیر جمهوری آذربایجان در تهران، جمعه شب در نشست خبری مشترک با امیرعبداللهیان پس از عیادت از مجروحان حادثه سفارت آذربایجان در تهران گفت: بر اساس گزارش پزشکان دومین مجروح ما درحال عمل است و امیدواریم عمل او موفقیت آمیز باشد.

وی افزود: به عنوان یک حادثه تروریستی از حادثه امروز یاد می‌کنیم چون روابط بین ایران و جمهوری آذربایجان مشکلی نداشت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.