صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وزیر کشور اعلام کرد: نیرو‌های امدادی و جهادی برای ارزیابی و تامین نیاز زلزله زدگان شهرستان خوی به ۷۰ روستا اعزام شده اند و اقدامات لازم برای اسکان اضطراری زلزله زدگان انجام شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد وحیدی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اسکان اضطراری زلزله‌زدگان شهرستان خوی، افزود: با ایجاد کمپ برای استقرار فوری زلزله‌زدگان و اهدای چادر از سوی هلال احمر، اقدامات لازم برای اسکان زلزله زدگان در منطقه انجام شده است.

وی همچنین از رفع مشکل اتصال آب، برق و گاز در منطقه خبر داده و خاطرنشان کرد: تمامی دست اندرکاران و مدیران دستگاه‌های متولی بلافاصله پس از وقوع زمین لرزه در منطقه حضور یافته و استاندار آذربایجان غربی نیز پیگیری‌های لازم را برای تامین سوخت و مایحتاج مردم انجام داده اند.

وزیر کشور از اعلام آماده باش به استان‌های همجوار آذربایجان غربی نیز خبر داده و افزود: مسئولان کشوری هلال احمر، مدیریت بحران و بنیاد مسکن و تیم‌های ارزیابی در منطقه حضور یافته و با تمام توان در خدمت مردم زلزله زده خواهند بود.

وحیدی در پایان با تاکید بر رفع نگرانی‌های مردم در مناطق زلزله شهرستان خوی، تصریح کرد: پیش بینی‌ها و تدابیر لازم اندیشیده شده و مردم عزیز منطقه هیچگونه نگرانی نداشته باشند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.