صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درگز از ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین در محور جاده درگز به قوچان به دلیل بارش شدید برف و کولاک در گردنه تیوان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، هاشم بهمن‌یار افزود: تاکنون سه تریلی در این محور قیچی کرده‌اند و ۵ تریلی دیگر نیز در محور مانده‌اند که به مرور به پارکینگ انتقال می‌دهیم، همچنین به چند خودروی سواری نیز خدمات‌رسانی داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه نیرو‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درگز از روز گذشته با حضور در گردنه تیوان در آماده‌باش کامل هستند، خاطرنشان کرد: تردد تریلی و خودرو‌های سنگین از سمت پلیس‌راه درگز و همچنین قوچان ممنوع شده و فقط خودرو‌های سبک آن هم با زنجیر چرخ امکان تردد دارند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درگز تصریح کرد: اکنون ۱۰ نفر از نیرو‌های راهداری شهرستان درگز با یک دستگاه گریدر، سه دستگاه کامیون شن و نمک پاش، دو دستگاه سواری و یک دستگاه لودر در حال پخش شن و نمک، برف‌روبی و کمک‌رسانی به در راه ماندگان هستند.

وی با بیان اینکه بارش برف از شب گذشته آغاز و از صبح امروز شدیدتر شده است، عنوان کرد: تاکنون بیش از ۳۰ تن شن و نمک در این محور پاشیده شده است.

بهمن‌یار از شهروندان خواست؛ ضمن پرهیز از سفر‌های غیر ضروری در صورت نیاز حتما زنجیر چرخ همراه داشته و باک بنزین خودرو کاملا پر باشد.

وی با اشاره به اینکه تنها در گردنه تیوان یک راهدارخانه داریم، گفت: در حال حاضر در گردنه تیوان با ترافیک روبرو هستیم و تا اطلاع ثانوی تردد خودرو‌های سنگین در این محور تا بازگشایی و شرایط مطلوب ممنوع است.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.