صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مخاطبان مشهدی در نخستین روز از بیستمین جشنواره فیلم فجر مشهدمقدس به تماشای ۷ اثر نشستند.

به گزارش شهرآرانیوز، در نخستین روز از بیستمین جشنواره فیلم فجر مشهدمقدس مخاطبان مشهدی در ۶ پردیس سینمایی نظاره‌گر ۷ اثر بودند.

در پردیس سینمایی ویلاژتوریست مشهد از ساعت ۱۹:۳۰ فیلم سینمایی کت چرمی اکران شد؛ این فیلم که ساخته حسین میرزامحمدی و با تهیه‌کنندگی کامران حجازی، یکی از کارگردانان فیلم اولی چهل و یکمین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر است و از پربازیگرترین فیلم‌های این دوره نیز به شمار می‌رود.

از جمله بازیگران این اثر می‌توان به جواد عزتی، صابر ابر، گلاره عباسی، پانته‌آ پناهی‌ها، ستاره پسیانی، عباس جمشیدی‌فر، مائده طهماسبی، و همچنین حضور افتخاری رویا تیموریان و سیامک احصایی اشاره کرد.

مخاطبان مشهدی در پردیس سینمایی ویلاژتوریست، پس از تماشای این فیلم نظرات مختلفی داشتند؛ برخی بازی‌ها و کارگردانی "کت چرمی" را بسیار خوب و قابل قبول قلمداد می‌کردند.

عده‌ای بر این عقیده بودند که بازی جواد عزتی مشابه چیزی است که پیش از این در فیلم سینمایی "مرد بازنده" و سریال " زخم کاری" دیده بودند و نظرشان این بود که فیلم می‌توانست پایان بهتری داشته باشد.

یکی از مخاطبین نیز از ریتم کند و سیاه نمایی این فیلم گلایه‌مند و مخاطب دیگری نیز اعتقاد داشت بازی جواد عزتی انتظارات تماشاگران را برآورده نکرده است، اما در مجموع این اثر را دارای داستانی گیرا و یکی از فیلم‌های خوب جشنواره چهل و یکم دانست.

گفتنی است بیستمین جشنواره فیلم فجر مشهدمقدس تا ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ در ۶ پردیس سینمایی این شهر ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.