صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل سازمان بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری مشهد در مراسم بهره‌برداری از ۹ زمین ورزشی و تجهیز فضا‌های ورزشی سطح شهر مشهد گفت: ۴۲درصد بودجه عمرانی شهر را در حاشیه شهر داریم. یک کار جدی در پهنه عظیم حاشیه شهر در حال رخ دادن است.

رضازاده درمراسم بهره‌برداری از ۹ زمین ورزشی و تجهیز فضا‌های ورزشی سطح شهر مشهد گفت: امروز در شهر مشهد افتتاح‌های خوبی در حال انجام است که به همت شهرداری و شورای شهر است.

مدیرعامل سازمان بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مشهد در ادامه گفت: ۴۲درصد بودجه عمرانی شهر را در حاشیه شهر داریم. یک کار جدی در پهنه عظیم حاشیه شهر در حال رخ دادن است.

وی با بیان اینکه ۵۲ درصد سهم شهرداری مشهد در طرح تحول حاشیه شهر مشهد است، گفت: پروژه‌هایی داریم که با نگاه مردم اجرا و به بهره‌برداری می‌رسد. این پروژه‌ها زودبازده و اعتماد آفرین هستند و در شهرداری به عنوان پروژه‌های ۸۰۰میلیاردی آن‌ها را می‌شناسیم .این پروژه‌ها در مباحث حمل و نقل، فرهنگی و فضای سبز و سایر خدمت‌ها خواهد بود. بازگشایی ۹ زمین ورزشی بخش کوچکی از برنامه طرح تحول است که به بهره‌برداری می‌رسد. شیب خدمت مدیریت شهری در حاشیه شهر است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.