صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ناشر و توسعه دهنده بازی «Lies of P» زمان دقیق انتشار این بازی برای پلی استیشن ۵، سری ایکس باکس، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی را اعلام کردند.

شهرآرانیوز - ناشر و توسعه دهنده بازی «Lies of P» با انتشار یک تریلر جدید اعلام کرده این بازی در ماه آگوست برای پلی استیشن ۵، سری ایکس باکس، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. همچنین این بازی از طریق Xbox Game Pass در دسترس خواهد بود.

در خلاصه داستان این بازی آمده است: شما در یک ایستگاه قطار متروکه در کرات ( شهری غرق در جنون و آشوب و خونریزی) از خواب بیدار می‌شوید. یک یادداشت مقابل شما قرار دارد که روی آن نوشته شده است: «آقای ژپتو را پیدا کن. او در این شهر است.»

شما در نقش پینوکیو، یک عروسک مکانیکی، برای یافتن این شخص اسرارآمیز باید با دشمنان مبارزه کنید. در این راه نباید انتظار کمک داشته باشید و به کسی هم نباید اعتماد کنید.

«دروغ‌های پی» (Lies of P) با الهام از داستان کلاسیک «پینوکیو»، ساخته شده و یک بازی اکشن سولزلایک است.

ویژگی‌های بازی

- بازگویی تاریک یک داستان کلاسیک مشهور: در این بازی داستان جاودانه پینوکیو با جلوه‌های بصری تاریک و خیره‌کننده بازسازی شده است. پینوکیو در شهر سقوط کرده «کرات» ناامیدانه می‌جنگد تا شانس‌ انسان‌شدن را بیاید.

- مفاهیم بصری: شهر «کرات» در این بازی از «دوران زیبا» یا عصر طلایی در اروپا (اواخر قرن نوزدهم تا اوایل قرن بیستم) الهام گرفته شده است و مظهر یک شهر فروریخته عاری از رفاه است.

- پایان‌های چندگانه

- سیستم ساخت و ارتقای اسلحه

- سیستم مهارت‌های ویژه

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.