صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

 مدیرکل پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی خراسان رضوی از توزیع گوشت گوساله و مرغ تنظیم بازار در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان از شنبه ۶ اسفند ماه در خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سعادت علی نیا در باره تامین گوشت و مرغ تنظیم بازار در سطح بازار گفت: دررابطه با ذخایرمواد پروتئینی مشکلی نداریم. از ابتدای سال تا الان هم ۸۰۰ تن گوشت قرمزدر سطح استان توزیع شده است. جهت ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان حدود ۱۰۰۰ تن گوشت گوساله و حدود ۵۰۰۰ تن گوشت مرغ تامین و ذخیره سازی شده است که از شنبه ۶ اسفند توزیع آن در سطح استان آغاز می‌شود. توزیع این مواد پروتئینی ذخیره سازی شده توسط جهاد کشاورزی شهرستان‌ها در سطح بازار انجام می‌شود.

وی افزود: قیمت گوشت گوساله برای مصرف کننده، ران ۱۵۵ هزار تومان، سردست و گردن ۱۵۰ هزار تومان، راسته ۱۶۰ هزار تومان و قلوه گاه ۱۳۰ هزار تومان است. همچنین مرغ منجمد هم در کارخانه ۵۰ هزار تومان و برای مصرف کننده هم ۵۳ هزار تومان عرضه می‌شود.

علی نیا اضافه کرد: در زمینه تامین نهاده دانی هم مشکلی نداریم وذخایر در پشتیبانی امور دام کامل انجام شده است و ذرت و کنجاله سویا برای تامین خوراک دام و طیور استان در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.