صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

در راستای ترویج فرهنگ ایثار ،شهادت و مقاومت، فرماندار مشهد به همراه جمعی از مسئولان با حضور در منزل شهید مقدم ، از خانواده ایشان دیدار کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، چهل و چهارمین  برنامه چهارشنبه‌های شهدایی با حضور فرماندار مشهد و جمعی از مسئولان در منزل شهید بربری مقدم برگزار شد.  
فرماندار مشهد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه  و یادآوری ایثارگری شهدا گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا نعمت است این نعمت الهی را قدر بشناسیم، آنچه که امروز برای ما روشن شده است  بصیرت مردمی است.  
داوری بیان کرد:به همت امام و به تاسی از منویات رهبری باید مردم را به حساب آورد. انقلاب اسلامی موجب تحولی شد که در دنیا زبانزد خاص و عام است.  
او افزود:افرادیکه با اوج بصیرت به میدان‌های جنگ رفتند تا نگذارند کسی نگاه بدی به جامعه کند این بصیرت را ما امروز در ۲۲ بهمن دیدیم. ۸۰ درصد در مشهد در راهپیمایی ۲۲ بهمن آمده بودند که این از برکت خون شهداست خانواده شهید برای ما دعاکنند ما شرمنده خون شهید نشویم 

وی با تاکید بر سنت حسنه دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران افزود: تداوم این دیدار‌ها که توفیقی برای مسئولین نیز هست باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.