صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

خرید و فروش زیورآلات طلا در مشهد به حداقل رسید

  • کد خبر: ۱۵۲۴۵۹
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷
رییس اتحادیه صنف طلا، نقره و جواهر مشهد گفت: خرید و فروش طلا در بازار این شهر با توجه به نوسانات ۲ هفته اخیر در قیمت طلا و سکه به حداقل رسیده است.

به گزارش شهرآرانیوز، یوسف تقی زادگان افزود: در شرایط کنونی خرید و فروش طلا فقط در خصوص نوع مستعمل آن یا طلای آب شده و بعضا سکه انجام می‌شود.

وی بیان کرد: این در حالی است که معامله طلای آب شده در بازار پول شویی است و مردم از عواقب و زیان‌هایی که ممکن است از این بخش به آنان برسد، بی اطلاع هستند.

رییس اتحادیه صنف طلا، نقره و جواهر مشهد گفت: این اتحادیه معامله طلای آب شده را ممنوع نکرده، اما ضرر چنین معاملاتی متوجه مردم است و از این بخش متضرر می‌شوند.

تقی زادگان قیمت‌های سکه و طلا در بازار را غیرواقعی دانست و افزود: هم اکنون قیمت سکه امامی در بازار هفت میلیون تومان، بهار آزادی ۶ میلیون تومان، نیم سکه چهار میلیون تومان و ربع سکه پنج میلیون تومان حباب دارد، نوسان‌های شدید قیمت سکه و طلا نیز باعث شده است که معاملات در این بخش به صفر برسد.

وی اظهار داشت: با وجود اعیاد شعبانیه و مجالس عروسی حتی یک گرم طلا در بازار مشهد معامله نمی‌شود، مردم ترجیح می‌دهند زیورآلات نقره به جای طلا خریداری کنند.

رییس اتحادیه صنف طلا، نقره و جواهر مشهد در خصوص سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی گفت: بازار جواهرات این شهر نیز به رغم وجود زائر، راکد است و خرید و فروش زیادی در آن انجام نمی‌شود.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.