صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

«مصطفی امامی» مجری برنامه تحویل سال شبکه پنج شد

  • کد خبر: ۱۵۳۶۴۱
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
مصطفی امامی اجرای ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه پنج را بر عهده دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سعید اشناب مدیر شبکه پنج سیما درباره اجرای تحویل سال این شبکه و اینکه قرار است از سلبریتی‌ها استفاده کنند یا خیر؟ بیان کرد: ما چارچوب‌هایی داریم که به آن مقید هستیم، شبکه پنج در این سال‌ها معتقد بوده است که سلبریتی درست خود مجریان هستند و به این باور داریم.

وی اضافه کرد: این‌ها شخصیت حقیقی خود را دارند و قرار نیست نقش بازی کنند. البته عزیزان دیگری هم که در عرصه فرهنگ فعال هستند و چند روزی در قاب تلویزیون قرار می‌گیرند قطعاً حضورشان در تلویزیون مغتنم است، برای مردم جذابیت دارند و برای تلویزیون هم آورده خود را دارند، اما اصرار و پافشاری ما روی مجریان خود تلویزیون است.

مدیر شبکه پنج سیما درباره مجری تحویل سال خبر داد: اگر خدا بخواهد امسال مصطفی امامی مجری برنامه تحویل سال است و برنامه را هم به تنهایی اجرا می‌کند، مهمانان متنوعی هم دارد که با آن‌ها همراه است.

وی درباره ویژه‌برنامه‌های سحر و افطار این شبکه نیز بیان کرد: امسال بخش خبری همزمان با افطار است و ویژه‌برنامه افطار به معنای کلاسیک و مرسوم نداریم، اما برای سحر ویژه‌برنامه‌ای داریم که تلاش می‌کنیم از کربلا آن را به آنتن برسانیم.

اشناب درباره پخش سریال بیان کرد: ما امسال سریال جدید برای نوروز و رمضان پخش نمی‌کنیم، اما یک سریال تامینی جاسوسی روی آنتن می‌رود.

منبع: همشهری آنلاین

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.