صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مشهد به مناسبت روز اوتیسم آبی می‌شود

  • کد خبر: ۱۵۶۸۰۶
  • ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶
مشاور شهردار مشهد در امور افراد با نیاز‌های ویژه گفت: به مناسبت روز جهانی اوتیسم، شهر مشهد در روز ۱۳ فروردین‌ماه آبی خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «جواد شکوری» با اعلام این خبر افزود: ۱۳ فروردین‌ماه روز جهانی اوتیسم است و در کشورهای توسعه یافته با منور کردن ساختمان‌ها و فضای شهر به رنگ آبی، نسبت به آگاه سازی درخصوص اوتیسم فرهنگسازی می شود.

وی با اشاره به اینکه شعار مدیریت شهری در دوره ششم، جهانشهر برکت و کرامت است، تصریح کرد : قصد داریم تا روز ۱۳  فروردین به منظور خشنودی خانواده هایی که عضوی از آنان دارای بیماری اوتیسم است، ارتقا فرهنگ عمومی و در راستای آموزش نسبت به رفتار بهتر با فرد اوتیسمی از نماد آبی استفاده کنیم.

مشاور شهردار مشهد در امور افراد با نیازهای ویژه همچنین توضیح داد: به همین دلیل در روز جهانی اوتیسم، ساختمان شهرداری مشهد، منطقه ثامن و سایر نقاط دیگر شهر با استفاده از المان‌ها و بیلبوردهای شهر آبی خواهد شد؛ همچنین در منطقه دو، ۶۵ عدد سان لایت در محور توس، میدان جانباز، بولوار شهید ساجدی و بزرگراه شهید چراغچی نصب خواهد شد و ۳۳۰ عدد والواشر در بزرگراه شهید چراغچی و بولوار توس از میدان شهید فهمیده تا توس ۹۱ نصب می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.