صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده انتظامی سبزوار خبر داد: همزمان با ۱۳ فروردین و روز طبیعت، تردد کلیه وسایل نقلیه باری سنگین و نیمه‌سنگین اعم از کامیون و کامیونت در محور‌های درون و برون‌شهری این شهرستان ممنوع است.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ حسین بیات مختاری با تشریح محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی روز طبیعت در این شهرستان افزود: در صورت مشاهده تردد خودرو‌های سنگین در جاده‌های شهرستان، ضمن اعمال قانون، از ادامه حرکت این وسایط نقلیه جلوگیری خواهد شد.

وی اظهار داشت: به منظور جلوگیری از بروز مشکل برای شهروندان در روز ۱۳ فروردین، در صورت لزوم در مسیر‌های مواصلاتی به سوی مناطق ییلاقی اطراف شهر، تفرجگاه ها، بوستان‌ها و پارک‌ها محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد.

فرمانده انتظامی سبزوار گفت: رانندگان در نظر داشته باشند حمل مسافر در قسمت بار وسایل نقلیه باری ممنوع است و در صورت مشاهده، ضمن اعمال قانون از ادامه تردد آن‌ها جلوگیری خواهد شد.

سرهنگ بیات مختاری افزود: در این روز با رانندگان موتورسیکلت و خودرو‌هایی که با ارتکاب رفتار نامناسب و غیراخلاقی در رانندگی، باعث ایجاد مزاحمت و آلودگی صوتی شوند نیز مطابق مقررات برخورد شده و ضمن تشکیل پرونده قضایی، وسایل نقلیه آنان به پارکینگ انتقال خواهد یافت.

وی تصریح کرد: رانندگان و شهروندان فهیم در روز طبیعت از توقف‌های بی رویه و سد معبر کردن مسیر‌ها در نزدیک تفرجگاه‌ها یا در معابر داخلی بوستان‌ها خودداری کنند، زیرا این امر منجر به شکل‌گیری ترافیک سنگین در داخل و معابر مجاور آن‌ها و اتلاف وقت هموطنان می‌شود.

فرمانده انتظامی سبزوار گفت: رانندگان از عجله و شتاب بی مورد نیز پرهیز نموده و از رفتار غلط در رانندگی و انجام حرکات نمایشی با خودرو‌های درحال حرکت دوری کنند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.