صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به شهادت دو تن از از مستشاران نظامی کشورمان در سوریه گفت: خون این شهیدان والامقام هدر نخواهد رفت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ناصر کنعانی شهادت دو تن از مستشاران نظامی کشورمان در نتیجه حمله متجاوزانه و بزدلانه رژیم صهیونیستی به مناطقی در سوریه را، بخشی از هزینه‌های مجاهدت ملت بزرگ ایران در مبارزه شجاعانه و مسئولانه علیه تروریسم تکفیری و حامیان شناخته شده آنان از جمله رژیم جعلی صهیونیستی دانست.

کنعانی ضمن ابراز همدردی با خانواده های گرانقدر این شهیدان سرافراز و تبریک و تسلیت به آنان افزود: تداوم حملات رژیم غاصب صهیونیستی علیه سوریه، نقض حاکمیت و تمامیت سرزمینی این کشور، نقض مقررات و قوانین بین‌المللی و تداوم تقویت تروریسم است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: بدیهی است خون این شهیدان والامقام هدر نخواهد رفت و جمهوری اسلامی ایران علاوه بر پیگیری سیاسی و حقوقی اینگونه اقدامات متجاوزانه و جنایتکارانه، حق خود را در پاسخ به تروریسم دولتی رژیم جعلی اسرائیل در زمان و مکان مقتضی محفوظ می‌داند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
بابائی
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
يکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

سربازان آمریکایی در سوریه و عراق چه غلطی می کنند؟
حضور سربازان آمریکایی در سوریه و عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
نیروهای آمریکایی از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند چرا؟
نیروهای ائتلاف آمریکایی 100 درصد فقط از داعش در سوریه و عراق حمایت نظامی می کنند
اعتراض
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
مسولین متاسفانه تاکنون با دشمنان درجه یک ملت ایران و دشمنان در جه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی مذاکره، گفت وگو و همکاری کردند و هنوز هم به دنبال مذاکره، گفت وگو و همکاری هستند
مسولین از سال 1392 تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا، اروپا و اسرائیل و مزدروانشان هستند
بابائی
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
واکنش سخنگوی وزارت خارجه به شهادت دو مستشار نظامی ایران در سوریه، هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است.
متاسفانه ایران تاکنون کوتاهی کرده است چرا؟