صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: آتش سوزی گسترده کارخانه بزرگ الکترو استیل با تلاش پنج ساعته ۱۵۰ آتش نشان مشهدی مهار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، آتشپاد دوم مهدی رضایی با بیان این مطلب افزود: این آتش سوزی در شرایط توسعه به سازمان آتش نشانی اعلام شد و بیش از ۱۵۰ آتش نشان و ۶۰ خودرو عملیاتی اطفائ حریق سبک و سنگین و خودرو‌های بیل میکانکی آتش نشانی مشهد و همچنین ۳۰ دستگاه تانکر آبرسانی شهرداری نیز برای پشتیبانی به محل اعزام شدند.
وی افزود: با تلاش آتش نشانان این حریق از شرایط خطر خارج شده و عملیات لکه گیری و کاوش در محل در حال انجام است و خوشبختانه با تلاش آتش نشانان از وقوع انفجار‌های احتمالی مخازن مواد شیمیایی در داخل این کارخانه جلوگیری بعمل آمد.
آتشپاد دوم مهدی رضایی خاطرنشان کرد: همچنین ترافیک سنگین در محل به دلیل توقف شهروندان به منظور مشاهده محل و گرفتن فیلم، عملیات نیرو‌های پشتیبان را با مشکل مواجه کرده بود که با هماهنگی لازم با پلیس راهور مسیر غرب به شرق بزرگراه پیامبر اعظم مسدود گردید
معاون عملیات آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد: این حریق هیچ گونه تلفات جانی و مصدوم نداشته است و برآورد می‌شود عملیات لکه گیری و کاوش تا عصر امروز در محل ادامه داشته باشد و علت دقیق حادثه پس از بررسی‌های کارشناسان مربوطه اعلام می‌گردد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.