صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد: اجرای آزمایشی طرح ممنوع شدن فروش بلیت و حذف دلالان در پایانه امام رضا(ع) آغاز شده است و پس از رفع نواقص احتمالی به صورت رسمی در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن شریعتی؛ مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد گفت: در مرحله اول امکان فروش حضوری بلیت صرفا یک ساعت مانده به آغاز سفر به مدت سه ماه توسط پیمانکار انجام و در مرحله دوم فروش بلیت به صورت کامل به خارج از پایانه و از طریق سامانه‌های الکترونیک و دفاتر فروش بلیت انجام خواهد شد.


وی افزود: کارکنان مستقر در دفاتر شرکت‌های مسافربری صرفا خدمات صدور صورت وضعیت، راهنمایی و پیگیری مشکلات و مسافران را در پایانه انجام خواهند داد. برای این کار کلیه غرفه‌های شرکت‌های مسافربری جهت انجام امور ترافیکی به صورت تجمیعی در سالن یک پایانه امام رضا(ع) مستقر شده‌اند.

شریعتی خاطرنشان کرد: با توجه به این که ورود و خروج مسافران به محل سوار و پیاده شدن به اتوبوس‌ها از طریق گیت و بارکد بلیت انجام خواهد شد شرکت‌های مسافربری ملزم به ارائه و فروش بلیت مخصوص هر نفر با نام و مشخصات و درج کد ملی هستند.


وی در ادامه افزود: برای جلوگیری از ورود جارچیان و دلالان محدودسازی و مدیریت دسترسی به سکوها و جایگاه‌ها و مسدود کردن سایر راه‌های دسترسی تغییر کاربری سالن‌های فروش بلیت به سالن‌های ترانزیت انجام شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.