صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

استقلال بعد از هفته پرحاشیه‌ای که پشت سر گذاشت، فردا (چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۲) از ساعت ۱۹:۳۰ در اراک باید به مهمانی آلومینیوم برود.

به گزارش شهرآرانیوز، آبی‌های پایتخت هفته عجیب و غریبی را پشت سر گذاشتند. از حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا گرفته تا حواشی بی پایان فتح الله زاده روی صندلی مدیریت این باشگاه. حالا، اما شاگردان ساپینتو می‌خواهند بدون توجه به همه اتفاقاتی که رخ داده، به سمت قهرمانی و روند خوب این فصل شان حرکت کنند.
استقلال این روز‌ها از لحاظ تاکتیکی و فنی شرایط ایده آلی دارد و بعد از سپاهان با ۳۵ گل زده هجومی‌ترین خط حمله لیگ را دارند وهمین عملکرد باعث شده تا هواداران نسبت به عملکرد ساپینتو و یارانش احساس رضایت کنند. در سوی مقابل شاگردان رحمتی در ۵ هفته گذشته رنگ برد را ندیده‌اند و با ۵ مساوی متوالی به مصاف تیم آماده ریکاردو ساپینتو خواهند رفت. همچنین در پنج دیدار رو در رو، دو تیم در ۴ مسابقه به تساوی رضایت داده اند و تنها آبی پوشان در یک دیدار آنهم نخستین رویارویی لیگ برتری خود با آلومینیوم در دی ماه ۹۹، با دو گل به پیروزی رسیده اند.
در این مسابقه روزبه چشمی و مهدی مهدی‌پور به دلیل محرومیت حضور ندارند و هنوز معلوم نیست آرش رضاوند شرایط بازی در اراک را پیدا خواهد کرد یا نه. در آن سوی زمین، اما مهدی رحمتی تمام بازیکنانش را در اختیار دارد و با ترکیب کامل به زمین خواهد رفت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.