صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد از آماده‌باش آتش‌نشانی و خدمت‌رسانی سه شیفت پاکبانان شهرداری مشهد در شب‌های قدر خبر داد.

علی نجفی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز درخصوص اقدامات پیش‌بینی‌شده در شب‌های قدر گفت: از برنامه‌های ما استقرار خودرو‌های آتش‌نشانی در اطراف حرم مطهر رضوی و مراکز تجمعی در شب‌های قدر است. همچنین در زمینه انضباط شهری نیز همکاران ما اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

وی تصریح کرد: سایر خدماتی که می‌توانیم به سایر حوزه‌ها ارائه دهیم، در شب‌های قدر صورت خواهد گرفت. همچنین معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد نیز برنامه‌های متنوع فرهنگی بسیاری دارد و همه مجموعه‌های خدمت‌رسان در معاونت خدمات شهری در کنار آن‌ها حضور خواهند داشت.

نجفی ادامه داد: در ایام خاص و به‌ویژه در اطراف حرم مطهر حضور سه شیفت پاکبانان را خواهیم داشت و فراتر از منطقه ثامن نیز پاکبانان به‌صورت ویژه فعالیت خواهند کرد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین در روز قدس نیز همکاران ما برای تسهیل حضور مردم اقدامات لازم را انجام خواهند داد. همچنین ماشین‌آلات سازمان مپ و آتش‌نشانی نیز در حاشیه این مراسم مستقر خواهند شد.

وی اضافه کرد: باتوجه‌به وضعیت هوا از خودروی مه‌پاش برای مرطوب‌کردن فضای راهپیمایی نیز استفاده خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.