صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

حال استقلال بد است، حال شما چطور آقای سجادی؟

  • کد خبر: ۱۵۸۰۶۸
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۲:۵۱
  • ۱
در قبال تمام اتفاقات تلخ حول استقلال، وزیر ورزش چرا منفعل عمل کرده است؟

گروه ورزش| شهرآرانیوز، بدهی به استراماچونی آخر کار دست استقلال داد و این تیم را از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم کرد. این، اما انتهای ماجرای بحرانی استقلال نبود و نیست. اگر طلب چند ده میلیاردی استرا پرداخت نشود، پنجره بسته و حتی کسر امتیاز هم آبی‌ها را تهدید می‌کند.
به مدیریت ۲ سال اخیر استقلال بد نیست نگاهی بیاندازیم. ۲ مهر ۱۴۰۰، ۱ ماه بعد از رای اعتماد مجلس به سجادی مصطفی آجورلو به عنوان مدیرعامل جدید استقلال انتخاب شد.
دوران مدیریت آجورلو پر از بحران بود، بحران‌هایی که پشت قهرمانی خاص فرهاد مجیدی و شاگردانش پنهان شد. از ماجرای سربازی ۲ بازیکن موثر تیم، تا وام‌های عجیب به کارکنان باشگاه و درنهایت شایعه گم شدن پولی هنگفت از باشگاه استقلال که در نهایت منجر به برکناری شبانه آجورلو شد.
مهرماه ۱۴۰۱، بعد از برکناری شبانه آجورلو این بار نوبت علی فتح الله زاده بود تا با وعده سامان دادن به اوضاع مالی باشگاه استقلال به مدیرعاملی برسد. حالا با گذشت ۶ ماه، اما نه تنها هیچیک از مشکلات مالی استقلال حل نشده، بلکه دوباره حواشی و شایعاتی در خصوص مسائل مالی باشگاه هم شنیده می‌شود.
در این میان، اما نکته عجیب سکوت سجادی به عنوان متولی ورزش و تصمیم گیر اصلی در خصوص باشگاه استقلال است. استعفای فتح الله زاده فردای پایان مهلت پرداخت پول استرا پذیرفته نشد و سجادی ضمنی از فتح الله زاده حمایت هم کرد. حمایتی که شاید به قیمت نابودی امید‌های استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر این فصل هم تمام شود.
اما چرا وزیر ورزش چنین موضع گیری‌های عجیبی دارد و از همه مهمتر چرا چنین افرادی را برای حضور در راس باشگاه استقلال انتخاب کرد؟ هرچند سجادی در یکی از صحبت‌هایش مدعی شد که هیات مدیره استقلال و پرسپولیس مستقل هستند، اما کیست که نداند این هیات مدیره‌ها با تصمیم وزارت ورزش چیده و انتخاب می‌شوند؟
مناظره میان قربانزاده، رییس خصوصی سازی و علی فتح الله زاده بیش از پیش ثابت کرد که حضور افرادی مثل فتح الله زاده در راس باشگاه‌های پرطرفداری مثل استقلال و پرسپولیس چه بلایی سر این ۲ باشگاه می‌تواند بیاورد. اما جالب اینکه بعد از این مناظره هم سیاست وزارت ورزش به نظر می‌رسد در قبال مدیرعامل آبی‌ها تغییری نکرده است.
حالا که همه چیز تمام شده و دیگر بعید است فرصتی برای حضور استقلال در اسیا فراهم شود؛ سجادی تازه یادش افتاده که در خصوص وضعیت بحرانی باشگاه وعده همراهی با مدیران استقلال بدهد و بگوید برای حضور این تیم تمام تلاشش را خواهدکرد. شاید سانحه ناگواری که در کرمان برای سجادی و مدیرانش در ساختمان وزارت ورزش پیش آمده باعث شده تا کار به کل از دست وی خارج شود. اگر چنین موضوعی صحت دارد، آیا بهتر نیست مرد اول ورزش ایران به استراحت بپردازد و صندلی خود را به فرددیگری بسپارد؟

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
مهم الان غارت باشگاههای مردمی نیست که! الان حجاب اوجب واجبات هست....