صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردار منطقه ۲ مشهد از جمع آوری و پلمپ ۱۸۰ مرکز نگهداری، ۱۳۲ مرکز ذبح دام و ۱۷۶ مرکز فضولات دامی از ابتدای سال جاری تا کنون درمنطقه ۲ خبر داد
به گزارش شهرآرانیوز، جلال قربانی با بیان مطلب فوق افزود: طبق ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی پس از شناسایی این مراکز ابتدا به آنان اخطار و با مشاهده عدم رفع تخلفات زیست محیطی، مراکز متخلف جمع آوی و پلمپ شدند.
وی ادامه داد: وجود مراکز نگهداری دام در مناطق شهری علاوه بر بوی نامطبوع و ایجاد آلودگی زیست محیطی، باعث بروز بیماری‌های فراوان در انسان‌ها نیز می‌شود.
وی بیان کرد: اداره خدمات شهری منطقه ۲ با استناد به قانون ۶۸۸ مجازات اسلامی که در آن آمده: هر اقدامی که از مصادیق تهدید علیه بهداشت عمومی باشد، جرم شناخته و شامل مجازات می‌شود و مصادیق آن شامل آلوده کردن آب آشامیدنی، کشتار غیرمجاز دام و آلودگی محصولات کشاورزی با استفاده¬ی غیر مجاز از فاضلاب و ... می‌باشد، اقدام به جمع آوری این مراکز از فضا‌های شهری و مسکونی منطقه می‌نماید.
شهردار منطقه ۲ اظهار داشت: بعد از اخطار به این مراکز فقط ۱۵ مرکز ذبح دام، اقدام به جمع آوری نمودند و مابقی مراکز بدون توجه به اخطار‌ها به کار خود ادامه دادند که شهرداری آنان را جمع آوری کرد.
قربانی تامین سلامت شهروندان در تمامی حوزه‌ها را مهم عنوان کرد و گفت: خدمات شهری منطقه به صورت مستمر تمام سطح شهر را رصد می‌کند و با تمام معضلات زیست محیطی برخورد جدی و قاطع خواهد داشت.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.