صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پاسخ شرکت مخابرات منطقه خراسان رضوی به مشکلات شهروندان در خصوص پرداخت هزینه قبوض تلفن ثابت.

پیام شهروندان:

۱- ما مشتری خوش حساب مخابرات هستیم. چرا برای دو ماه پرداخت نکردن هزینه تلفن ثابت، کلا تلفن را قطع کردند. الان هم که مبلغ را واریز کرده ایم یک ماه گذشته است، هنوز تلفنمان را وصل نکرده اند؛ وقتی هم که با مخابرات تماس می گیریم، مدام به اپراتور وصل می شود و  کسی جوابگو نیست. لطفا پیگیری کنید.

۲- تلفن منزل ما کاملا قطع شده است، اما هر ماه قبض صادر می شود. چرا مخابرات پاسخ نمی دهد بابت چه چیزی و  کدام خدمات باید قبض پرداخت کنیم؟

پاسخ رئیس روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان رضوی:

درگاه های پرداخت قبوض تلفن ثابت علاوه بر سامانه ٢٠٠٠، پرداخت از طریق پنجره پرداخت قبوض است که به طور اینترنتی انجام می شود.  درصورتی که مشترکان از این درگاه ها برای پرداخت قبوض تلفنشان اقدام کنند، به سرعت در سیستم مالی مشترک قرار گرفته و  از  بدهی مشترک کسر و تلفن وصل می شود.

بعضا برخی مشترکان ممکن است از  راه های دیگر از جمله اپلیکیشن ها، نرم افزارهای بانکی و یا عابربانک ها اقدام به پرداخت قبوضشان کنند که به علت تأخیر در واریز به حساب مخابرات، وصل تلفن با تأخیر انجام می شود. توصیه مخابرات به مشترکان، پرداخت قبوض تلفن از طریق سامانه٢٠٠٠ است که درعین راحتی و سادگی در پرداخت، در ایام تعطیلات نیز به سرعت تلفن قطع شده، دوباره وصل خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.