صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

حوزه گردشگری بیشترین آسیب را از کرونا دید

  • کد خبر: ۱۵۹۷۱۰
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
رئیس جامعه هتلداران خراسان رضوی گفت: تأثیرات اقتصادی بحران کرونا در حوزه گردشگری بیش از هر حوزه اقتصادی دیگری بود و عملا سال‌ها طول خواهد کشید تا وضعیت به قبل از کرونا برگردد. 

به گزارش شهرآرانیوز، همه‌گیری کرونا و تعطیلی یک‌به‌یک مراکز گردشگری و هتل‌ها در کشور‌ منجر به بیکار‌شدن کارگران مشغول در این حوزه شد. خراسان رضوی و مشهد بیشترین سهم هتلداری را در کشور دارند که مسلما تعطیلی‌های ناشی از شیوع کرونا در آن زمان بیشتر به چشم خورد.

محمود مادرشاهیان در این باره به شهرارانیوز می‌گوید: تأثیرات اقتصادی بحران کرونا در حوزه گردشگری بیش از هر حوزه اقتصادی دیگری بود و عملا سال‌ها طول خواهد کشید تا وضعیت به قبل از کرونا برگردد. بعد از کرونا هم ما با بحران اقتصادی و افزایش بی‌رویه قیمت‌ها و حامل‌های انرژی و دستمزد روبه‌رو شدیم. ضمن اینکه کاهش توان اقتصادی مردم سبب شده است توان اقتصادی برای اقامت در هتل‌ها کاهش پیدا کند و این موضوع بر درصد اشغال هتل‌ها اثر‌گذار است. 

به گفته رئیس جامعه هتلداران خراسان رضوی، اکنون بیشترین تعداد واحد‌های اقامتی کل کشور در شهر مقدس مشهد ساخته شده است و ما با بیشترین تنوع در واحد‌های اقامتی از هتل‌های یک تا پنج ستاره، هتل‌آپارتمان و مهمانپذیر، امکان خدمت‌رسانی به زائران با هر نوع سلیقه و هر نوع توان اقتصادی را فراهم آورده‌ایم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.