صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دیروز اطلاعات دقیقی درباره تاریخ معرفی Google Pixel Fold و تاریخ عرضه و قیمت آن منتشر شد. امروز هم گزارش جدیدی منتشر شده که برخی جزئیات را تایید و برخی دیگر را فاش می‌کند.

شهرآرانیوز - Pixel Fold، اولین گوشی هوشمند تاشو گوگل، قیمتی بالاتر از ۱۷۰۰ دلار خواهد داشت که به خوبی با قیمت ۱۷۹۹ دلاری قبلی مطابقت دارد. گوگل ظاهراً یک پیکسل واچ رایگان را هم به خریداران پیکسل فولد، هدیه می‌دهد.

با توجه به «اسناد و تصاویر داخلی»، گوگل می‌گوید که Pixel Fold «بادوام‌ترین لولا روی یک گوشی تاشو» را دارد. همچنین این گوشی با قابلیت مقاومت در برابر آب به بازار عرضه خواهد شد، اگرچه مشخص نیست که از چه استانداردی استفاده خواهد کرد. صفحه نمایش بیرونی ۵.۸ اینچ خواهد بود در حالی که صفحه داخلی تا ۷.۶ اینچ باز می‌شود.

ظاهراً این دستگاه ۲۸۳ گرم وزن دارد و باتری بزرگ‌تری نسبت به گلکسی Z Fold۴ سامسونگ خواهد داشت. ادعا شده که ۲۴ ساعت تا ۷۲ ساعت در حالت کم‌مصرف دوام می‌آورد. این اسناد همچنین تایید می‌کنند که Pixel Fold از چیپست Tensor G۲ استفاده می‌کند.

انتظار می‌رود که Pixel Fold در کنفرانس توسعه‌دهندگان Google I/O در تاریخ ۱۰ می‌ به طور کامل رونمایی شود و طبق شایعات روز گذشته، در تاریخ ۲۷ ژوئن در دسترس خواهد بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.