صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

۳ هفته به پایان لیگ برتر باقی مانده و شانس پرسپولیس از سپاهان و استقلال برای قهرمانی بیشتر شده‌است.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، پرسپولیس با غلبه بر استقلال در دربی پایتخت، با توجه به تساوی سپاهان مقابل ملوان در اصفهان، حالا صدرنشین لیگ برتر است و حالا ریش و قیچی در دستان شاگردان یحیی گل‌محمدی است. آن‌ها اگر در هر ۳ بازی آتی خود تا پایان فصل پیروز شوند، قطعا قهرمان لیگ برتر خواهندبود، اما آیا پرسپولیس چنین سرنوشت شیرینی برای انتهای لیگ رقم می‌زند؟

بازی‌های پرسپولیس تا پایان لیگ


شاگردان یحیی به جز جام حذفی، باید به مصاف گل گهر، پیکان و نساجی بروند. ۳ دیدار که جز نبرد با تیم سابق قلعه نویی آنچنان سخت نیست. از سوی دیگر پرسپولیس در این ۳ بازی بیش از همه، نیاز به تجربه دارد. موضوعی که اتفاقا یحیی گل‌محمدی بابت آن خیالش راحت است.
بازیکنانی از قبیل بیرانوند، امیری، پورعلی‌گنجی، گولیسیانی، سروش رفیعی و ... همگی سابقه قرار گرفتن در چنین فضایی را دارند.
از طرفی با بازگشت سعید صادقی و رهایی از کمند مصدومیت پرسپولیس در خط حمله به مراتب از فرم اواسط فصل فاصله گرفته و زهردارتر از قبل شده‌است.
پرسپولیس همیشه از پس تیم‌های مجتبی حسینی برآمده و در هفته آخر هم باید در قائمشهر به مصاف نساجی برود. تیمی که با آمدن مربی اسپانیایی هم اوضاعش بهتر نشده و همین ۲ روز قبل مقابل صنعت نفت ۴ بر ۰ باخت.

بازی‌های استقلال تا پایان لیگ


بازی‌های استقلال تا پایان فصل سخت‌تر از پرسپولیس و سپاهان است. آن‌ها در آخرین بازی لیگ، باید به مصاف تراکتوری بروند که با خمز انصافا متحول شده‌است.
به جز بازی با تراکتور در هفته سی ام، آن‌ها ۲ بازی هم با صنعت نفت و مس رفسنجان دارند که هیچکدام آسان نیست.
صنعت نفت با عبدالله ویسی متحول شده و امیدوار است که بتواند در لیگ برتر ماندنی شود. مس رفسنچان و ربیعی هم هیچگاه حریفان ساده‌ای نیستند.
شانس قهرمانی استقلال با شکست در دربی به مراتب کمتر از ۲ تیم دیگر است. ساپینتو باید منتظر توقف همزمان پرسپولیس و سپاهان در ۳ بازی آتی باشد.

بازی‌های سپاهان تا پایان لیگ


سپاهانی‌ها با مورایس و ۲ جین بازیکن در بدترین زمان ممکن امتیاز از دست دادند و کار را برای خود سخت کردند. گرچه بازی‌های سپاهان به نظر ساده‌تر از ۲ تیم دیگر است، اما دیگر مورایس برای قهرمانی باید منتظر لغزش پرسپولیس باشد.
بازی با نفت مسجدسلیمان که سقوطش تا حدی قطعی شده ساده‌ترین بازی این تیم است. به جز نفت، مس کرمان که برای بقا می‌جنگد دیگر حریف سپاهان در هفته‌های پایانی است.
پیکان نیز که در نیم فصل نخست موفق شد با ۱ گل سپاهان را از پیش رو بردارد، دیگر رقیب زردهاست.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
داریوش کبیر
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
عالی
مطلب خوبی بور