صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وزیر دفاع گفت: مذاکرات چهارجانبه روسیه، ایران، ترکیه و سوریه با هدف مهم دستیابی به صلح و امنیت پایدار در منطقه صورت گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرتیپ آشتیانی در گفتگو‌های جداگانه با وزرای دفاع روسیه، ترکیه و سوریه تاکید کرد: تلاش ما و روسیه برای عادی سازی روابط ترکیه و سوریه از اهداف این نشست چهارجانبه بود و جمهوری اسلامی ایران اهتمام جدی برای گفت گوی مستقیم بین  سوریه و ترکیه به عنوان دو‌کشور همسایه و تاثیرگذار در منطقه دارد و از تشریک مساعی دو کشور حمایت می‌کند.

امیر آشتیانی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشور تاثیر گذار در معادلات منطقه، همواره برای صلح و ثبات و امنیت در منطقه تلاش خود را به کار بسته است افزود: اقدام عملی حضور ایران در نشست ۴جانبه مسکو مصداق عینی این موضوع است.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با اشکال مختلف تروریسم خواسته‌ی همه‌ی ملت‌های منطقه است و این موضوع جز با تشریک مساعی و هماهنگی و همراهی کشور‌های منطقه حاصل نخواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مذاکرات چهارجانبه وزرای دفاع فدراسیون روسیه، جمهوری اسلامی ایران، جمهوی عربی سوریه و جمهوری ترکیه در ۲۵ آوریل (پنجم اردیبهشت) سال جاری در مسکو برگزار شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.