صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

انهدام باند سرقت قطعات خودرو در مشهد

  • کد خبر: ۱۶۰۷۳۶
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد ۶ متهم به ۸ فقره سرقت خودرو و قطعات خودرو شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ" احمد نگهبان، فرمانده انتظامی مشهد اظهار داشت: در پی گزارش سرقت یک دستگاه سواری مزدا در یکی از مناطق شهر مشهد، پی گیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پایگاه ثامن پلیس آگاهی مشهد پس از بررسی دقیق محل سرقت با استفاده از سرنخ‌های بجامانده تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان به سرقت آغاز کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از انجام تحقیقات گسترده متهم اصلی را که از سارقان سابقه دار است شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: متهم ۳۶ ساله که در بازجوئی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود در مواجهه با ادله و مستندات غیرقابل انکار پلیس به سرقت خودرو مزدا با همکاری ۳ تن از دوستانش و انتقال آن به یکی از مناطق حاشیه شهر مشهد برای اوراق کردن قطعاتش اعتراف کرد.

سرهنگ نگهبان تصریح کرد: در ادامه این عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی ۳ همدستش متهم را دستگیر و در بازرسی از محل، خودرو مزدا و تعداد زیادی قطعات اوراق شده خودرو‌های سواری و ۴ عدد سوئیچ و ۴ دستگاه تلفن همراه مسروقه را کشف کردند.

وی اظهار داشت: متهمان در ادامه تحقیقات در مواجهه با ادله پلیسی و مستندات کشف شده به ۸ فقره سرقت و فروش اموال مسروقه به یک مالخر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری مالخر و کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.