صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

حمله تروریستی به نیروهای امنیتی در پاکستان

  • کد خبر: ۱۶۰۹۹۸
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۰
منابع خبری پاکستان از حمله راکتی عناصر تروریستی به کمپ نیروهای امنیتی در شمال غرب این کشور خبر دادند که در پی این یورش ۳ مهاجم توسط نظامیان ارتش کشته شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، شلیک راکت، انفجار و تیراندازی در منطقه «لاکی ماروات» واقع در استان خیبرپختونخوا، کمپ نیروهای امنیتی در حوالی دانشکده دولتی را مورد هدف قرار داد.

لاکی ماروات واقع در شمال غرب پاکستان است که طی یکسال اخیر شاهد بمب‌گذاری‌های انتحاری، انفجار بمب و حمله تروریست‌ها به مراکز پلیس، کاروان نیروهای ارتش و مسئولان غیرنظامی بوده است.

براساس این گزارش، در پی حمله راکتی تروریست‌ها، نیروهای امنیتی پاکستان نیز در اقدامی تلافی جویانه مهاجمان را شناسایی کرده و درپی تبادل آتش ۳ تروریست کشته و چندین نفر از این عناصر زخمی شدند.

شبکه‌های خبری پاکستان گزارش دادند که اوضاع در محل حادثه همچنان متشنج است و درگیری میان نیروهای امنیتی و مهاجمان ادامه دارد.

منابع محلی اعلام کردند که یک گروه تازه تاسیس و مجهول الهویت موسوم به "نهضت جهاد پاکستان" مسئولیت حمله به کمپ نیروهای امنیتی در لاکی ماروات را برعهده گرفته است.

حمله امروز درحالی اتقاق افتاد که دوشنبه شب گذشته نیز وقوع دو انفجار مشکوک در مرکز پلیس ضدتروریسم در شهر «سوات» واقع در ایالت خیبرپختونخوا پاکستان جان ۱۷ نفر را گرفت و ۶۰ نفر دیگر زخمی شدند.

اواسط بهمن سال گذشته ارتش پاکستان اعلام کرد در یک عملیات موفق آمیز ۱۲ عضو گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستانی در شهر "لاکی ماروات" کشته شدند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.