صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: از زمان ابلاغ آئین نامه مولدسازی در دی ماه ۱۴۰۱و تا پایان فروردین ماه سال جاری از محل مولدسازی دارایی های استان ۱۰ هزار میلیارد تومان اموال مازاد شناسایی شده است.

به گزارش شهرآرانیوز،  ابوالفضل چمندی اظهارداشت: از سال گذشته برای مدیریت واحد منابع مالی موجود در استان و جذب منابع جدید و هدایت سرمایه‌های بخش خصوصی و نظارت دقیق بر عملکرد بانک‌ها قرارگاه تامین منابع مالی را در استانداری خراسان رضوی ایجاد کردیم. از تمام طرح‌ها و برنامه‌هایی که به مسیر توسعه اقتصادی استان شتاب ببخشد، استقبال می‌کنیم.

چمندی تصریح کرد:در راستای مولدسازی دارایی‌های دولت، از زمان ابلاغ آئین نامه مولدسازی در دی ماه ۱۴۰۱ و تا پایان فروردین ماه سال جاری از محل مولدسازی دارایی‌های استان ۱۰ هزار میلیارد تومان اموال مازاد شناسایی شده است.

معاون اقتصادی استاندار خراسان رضوی ضمن اعلام این خبر که در سال‌های منتهی به سال  ۱۴۰۰ مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان و در ۱۰ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱ و قبل از ابلاغ طرح، مبلغ ۶۵۰ میلیارد تومان اموال مازاد استان شناسایی شده، تاکید کرد: شناسایی و همکاری دستگاه‌ها در انواع مازاد در ۴ ماه ابتدایی اجرای طرح بیش از ۱۵۰۰ درصد افزایش داشته است.

معاون اقتصادی استاندار خراسان رضوی با بیان این مطلب که طرح مولدسازی دارایی‌های دولت از جمله برنامه‌های دولت سیزدهم در جهت افزایش بهره وری از دارایی‌های دولت برای رفاه و رضایتمندی مردم است؛ تصریح کرد: اجرای درست مولدسازی املاک، تحولی بزرگ در استان ایجاد می‌کند و سبب تکمیل پروژه‌های بزرگ در استان خواهد شد.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.