صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دمای هوا در خراسان رضوی افزایش یافت

  • کد خبر: ۱۶۲۲۳
  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
میانگین دمای هوای خراسان رضوی در روز چهارشنبه نسبت به روز‌های گذشته چند درجه افزایش یافته و تغییرات دما در استان تا روز‌های ابتدایی هفته آینده محسوس نخواهد بود.
به گزارش شهرآرانیوز، کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی به خبرنگار ایرنا گفت: بیشینه دمای امروز مشهد ۱۱ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده که نسبت به دیروز سه درجه افزایش خواهد داشت و تا ۷۲ ساعت آینده تغییر اندکی خواهد یافت.

زهرا آهنگرزاده افزود: کمینه دمای دیشب مشهد نیز سه درجه زیر صفر بود که برای شب‌های آتی با روند افزایشی به صفر خواهد رسید.

وی ادامه داد: شب گذشته به جز ۲ شهرستان سرخس و بردسکن، تمام شهرستان‌های خراسان رضوی دمای صفر و زیر صفر داشتند که کمترین دما را شهرستان تربت‌حیدریه سپری کرد.

وی گفت: برای فردا افزایش ابرناکی، بارش‌های خفیف و پراکنده در نیمه غربی و جنوبی استان توام با شدت وزش باد پیش‌بینی شده است.

آهنگرزاده افزود: امروز غبار و آلاینده‌های جوی در شهر‌های بزرگ و صنعتی استان افزایش یافته که با بارش‌های پراکنده در روز‌های آتی روند کاهشی خواهد داشت.

تربت‌حیدریه با کمینه دمای ۱۰ درجه زیر صفر و سرخس با بیشینه دمای ۱۲ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.