صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس مرکز پیش بین اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های رگباری توام با رعد و برق و احتمال آبگرفتگی و سیلاب در استان تا فردا شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

مرتضی اثمری در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان‌های قوچان و فیض آباد با دمای ۵ و ۳۲ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه دمای هوای مشهد نیز طی این مدت بین ٨ تا ۲۴ درجه در نوسان بود، گفت: دمای هوای امروز مشهد در سردترین ساعات به ٧ درجه و در گرمترین ساعات به ۱۵ درجه خواهد رسید. 

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: طبق گزارش‌ها از ۳۳ ایستگاه هواشناسی فعال در استان ۲۵ ایستگاه بارش‌های رگباری باران گزارش شده است. طی روز گذشته بیشترین بارندگی در شهرستان‌های درگز و نیشابور با حدود ۱۹ میلیمتر ثبت شده است و شهرستان‌های چناران و مشهد به ترتیب با حدود ۱۵ و ۱۴ میلیمتر بارندگی داشته‌اند.

وی بیان کرد: بارش‌های رگباری توام با رعد و برق و احتمال آبگرفتگی و سیلاب در استان تا فردا شنبه ادامه دارد.

گفتنی است؛ میانگین دما در خراسان رضوی بویژه نیمه شمالی و شرقی این استان برای امشب تا صفر درجه کاهش می‌یابد. امشب در نواحی سردسیر استان شاهد کاهش دید و مه گرفتگی خواهیم بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.